20 mei, 2019
Eindelijk je klanten bereiken?

Zijn de bezoekersaantallen op jouw website lager dan je eigenlijk zou willen en heb je het gevoel dat je jouw potentiële klanten nog niet bereikt? Gelukkig zijn er tal van mogelijkheden om ervoor te zorgen dat potentiële klanten jou in de toekomst wel weten te vinden. In dit artikel geven we jou een beknopt overzicht van de (betaalde) mogelijkheden voor het bereiken van jouw potentiële klanten.

Potentiële klanten bereiken via Google AdWords

De zoekresultaten van Google bestaan voor een gedeelte uit zogenoemde ‘organische zoekresultaten’ en een gedeelte uit ‘betaalde zoekresultaten’. Zoals de naam al beschrijft, zijn de posities van de organische zoekresultaten ‘gratis’. Deze worden namelijk bepaald aan de hand van een groot aantal beoordelingscriteria op basis waarvan Google de meest relevante website zoekt bij de zoekopdracht van de gebruiker. De betaalde zoekresultaten zijn gekoppeld aan een tweede systeem van Google, namelijk ‘Google AdWords’. Binnen Google AdWords kan door webmasters worden geboden op een positie binnen de betaalde zoekresultaten van Google. Door gebruik te maken van Google AdWords, betaal je enkel en alleen op het moment dat je het hoogste bod hebt gedaan voor de positie en de zoeker ook daadwerkelijk op jouw advertentie heeft geklikt. Het grootste voordeel van Google Adwords is dus dat je alleen kosten maakt op het moment dat een potentiële koper daadwerkelijk jouw website bezoekt. Google AdWords biedt webmasters de mogelijkheid om zoekwoorden te selecteren waarop zij graag gevonden willen worden met hun website. Hierdoor weet je zeker dat de bezoekers die je inkoopt via Google AdWords geïnteresseerd zijn in de diensten of producten op jouw website. Het is belangrijk om een campagne binnen Google AdWords goed in te richten. Een goed ingerichte campagne zorgt namelijk voor lagere kosten per klik en een hogere kans op het bereiken van potentiële klanten.

 

Facebook Advertising: Potentiële klanten bereiken via social media

Een andere mogelijkheid om online potentiële klanten te bereiken is door gebruik te maken van Facebook Advertising. Het principe van Facebook Advertising is vergelijkbaar met dat van Google AdWords. Via Facebook Advertising kun je namelijk net als bij Google AdWords enorm nauwkeurig bepalen aan welke soort gebruikers de advertenties worden getoond. Op deze manier zorg je ervoor dat alleen potentiële klanten de advertentie te zien krijgen. Net als bij Google AdWords, betaal je bij Facebook Advertising doorgaans ook per klik of per vertoning. Daarnaast zijn er ook nog tal van andere betalingsmogelijkheden, zoals betaling per verkoop. Wist je dat het Google AdWords en Facebook Advertising vaak tegelijk worden ingezet om het maximale resultaat uit een campagne te halen? Door jouw advertenties op beide platformen te tonen, zorg je ervoor dat potentiële klanten op verschillende kanalen worden bereikt.

 

Hulp nodig bij het inrichten van jouw campagne?

Wanneer je ervoor kiest om gebruik te maken van Google AdWords of Facebook Advertising, dan is het belangrijk om de campagnes goed in te richten. Tenslotte wil je ervoor zorgen dat de campagne dusdanig wordt ingericht, dat alleen de meest waarschijnlijke kopers van jouw product of dienst worden bereikt. Wij hebben jarenlange ervaring met het inrichten van Google AdWords en Facebook Advertising campagnes in uiteenlopende branches. Wil je meer weten over de mogelijkheden van Google AdWords en Facebook Advertising voor jouw website, of wil je dat wij direct aan de slag gaan om jouw campagnes in te richten? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!

0 reacties

Joe Biden kiest voor WordPress

Het presidentiële overgangsteam van Biden-Harris heeft een nieuw Twitter-account en een website gelanceerd die wordt aangedreven door WordPress. BuildBackBetter.com wordt gehost door Automattic en is supersnel, dankzij Jetpack, Cloudflare CDN en veel andere...
Biden kiest voor WordPress

Hoe kun je beoordelingen van je klanten krijgen?

Voor een website of webshop is het van groot belang om positieve beoordelingen te ontvangen van klanten. Niet alleen tonen deze aan dat je huidige klanten tevreden zijn over de producten en/of diensten die je levert, maar vele positieve beoordelingen zullen er ook toe...

Google Mobile First Nieuws 2021

Google deelt mee dat maart 2021 de datum is voor de 'mobile first index'. Desktopsites worden verwijderd en m-dot-sites kunnen bugs ervaren. John Mueller van Google heeft nieuwe informatie verstrekt over de nieuwe Mobile First Index. Het grote nieuws is dat sites met...

In 4 stappen een succesvolle Black Friday strategie

Black Friday valt elk jaar op de vrijdag na Thanksgiving. Met de kennis dat Thanksgiving elk jaar op de vierde donderdag in november wordt gevierd, zijn de data waarop Zwarte Vrijdag wordt gevierd makkelijk te berekenen. Hieronder ziet u een overzicht van de data...

Eindelijk je klanten bereiken?

Zijn de bezoekersaantallen op jouw website lager dan je eigenlijk zou willen en heb je het gevoel dat je jouw potentiële klanten nog niet bereikt? Gelukkig zijn er tal van mogelijkheden om ervoor te zorgen dat potentiële klanten jou in de toekomst wel weten te vinden....

WordPress thema of maatwerk?

Een website wordt vaak ook wel gezien als het digitale visitekaartje van een onderneming. Het is daarom belangrijk om potentiële klanten vanaf het eerste bezoek aan de website het gevoel te geven met een betrouwbare en professionele organisatie te maken te hebben....

e-book: in 6 stappen een betere WordPress website

Ontvang het Ebook gratis, schrijf je hier in:Vul jouw naam en e-mailadres in en krijg 6 tips om je WordPress website te verbeteren. Laadtijd website verbeteren Caching Snelle webhosting Afbeeldingen optimaliseren SSL certificaat ... ... in 6 stappenEr is tegenwoordig...

Voldoet jouw website aan de eisen van 2019?

Als beheerder van een website ben je er waarschijnlijk al wel achter gekomen dat het onderhouden van een website meer tijd in beslag kan nemen dan je zou willen. Om te blijven voldoen aan de verwachtingen van de steeds kritischer wordende bezoekers, moet webmasters...

5 redenen om een professional in te huren om je website te laten maken

Vraag ​​je je af of je een professionele webdesigner moet inhuren? Bedenk dat de verkopen via websites in 2017 € 1,66 biljoen bedroegen. Dit bewijst dat als je een succesvol bedrijf wilt hebben in de huidige markt, je een indrukwekkende website moet hebben....

DA en PA van een domeinnaam, wat betekenen deze begrippen?

Op het ogenblik dat je vroeger als eigenaar van een website een inkomende link zag verschijnen in de hulpprogramma's van Google maakte je waarschijnlijk telkens een klein vreugdesprongetje. Tegenwoordig wordt dit enthousiasme veelal enigszins ingeperkt omdat niet...

Lucy Schweinsteiger

Head Of Sales

Fusce eu felis dolor. Duis efficitur eget enim at sagittis. Sed non fermentum tortor, nec vestibulum est. Morbi interdum orci ut diam vestibulum sodales. Praesent in volutpat odio, molestie lacinia tortor. Ut pulvinar mattis lacus vitae vehicula. Donec condimentum tellus ut magna tempor sodales. Nam felis lectus, vehicula id dictum eget, pretium eu mi. Nam vel nibh vel turpis lobortis vulputate at at eros. In consectetur odio quis felis malesuada interdum. Praesent in.

Marine Johnson

General Manager

Fusce eu felis dolor. Duis efficitur eget enim at sagittis. Sed non fermentum tortor, nec vestibulum est. Morbi interdum orci ut diam vestibulum sodales. Praesent in volutpat odio, molestie lacinia tortor. Ut pulvinar mattis lacus vitae vehicula. Donec condimentum tellus ut magna tempor sodales. Nam felis lectus, vehicula id dictum eget, pretium eu mi. Nam vel nibh vel turpis lobortis vulputate at at eros. In consectetur odio quis felis malesuada interdum. Praesent in.

Dave Hackerman

Financial Manager

Fusce eu felis dolor. Duis efficitur eget enim at sagittis. Sed non fermentum tortor, nec vestibulum est. Morbi interdum orci ut diam vestibulum sodales. Praesent in volutpat odio, molestie lacinia tortor. Ut pulvinar mattis lacus vitae vehicula. Donec condimentum tellus ut magna tempor sodales. Nam felis lectus, vehicula id dictum eget, pretium eu mi. Nam vel nibh vel turpis lobortis vulputate at at eros. In consectetur odio quis felis malesuada interdum. Praesent in.

Lou Ling

Managing Director

Fusce eu felis dolor. Duis efficitur eget enim at sagittis. Sed non fermentum tortor, nec vestibulum est. Morbi interdum orci ut diam vestibulum sodales. Praesent in volutpat odio, molestie lacinia tortor. Ut pulvinar mattis lacus vitae vehicula. Donec condimentum tellus ut magna tempor sodales. Nam felis lectus, vehicula id dictum eget, pretium eu mi. Nam vel nibh vel turpis lobortis vulputate at at eros. In consectetur odio quis felis malesuada interdum. Praesent in.

Send Us a Message

How My Success Started

Mary Neuschweinstein, CEO of EthicPower Ltd.

In publishing and graphic design, lorem ipsum is common placeholder text used to demonstrate the graphic elements of a document or visual presentation, such as web pages, typography, and graphical layout. It is a form of "greeking".

Even though using "lorem ipsum" often arouses curiosity due to its resemblance to classical Latin, it is not intended to have meaning. Where text is visible in a document, people tend to focus on the textual content rather than upon overall presentation, so publishers use lorem ipsum when displaying a typeface or design in order to direct the focus to presentation. "Lorem ipsum" also approximates a typical distribution of letters in English. 

In publishing and graphic design, lorem ipsum is common placeholder text used to demonstrate the graphic elements of a document or visual presentation, such as web pages, typography, and graphical layout. It is a form of "greeking".

Even though using "lorem ipsum" often arouses curiosity due to its resemblance to classical Latin, it is not intended to have meaning. Where text is visible in a document, people tend to focus on the textual content rather than upon overall presentation, so publishers use lorem ipsum when displaying a typeface or design in order to direct the focus to presentation. "Lorem ipsum" also approximates a typical distribution of letters in English.

+32 486 901 483

info@kmowebdiensten.be

Stel je vraag hier, wees zo uitgebreid mogelijk en we komen zo snel mogelijk met een antwoord.

Formulier:

Door dit formulier te gebruiken gaat u akkoord met de opslag en verwerking van uw gegevens door deze website.